và 1 mã freeship
Mã hàng | 9780062669797 |
---|---|
Tên Nhà Cung Cấp | HarperCollins Publishers |
Tác giả | Antonio Garcia Martinez |
NXB | Harper |
Năm XB | 2017/02/28 |
Trọng lượng (gr) | 300 |
Kích Thước Bao Bì | 17.1 x 2.8 x 10.6 |
Số trang | 544 |
Sản phẩm bán chạy nhất | Top 100 sản phẩm Biography: General bán chạy của tháng |
Giá sản phẩm trên Fahasa.com đã bao gồm thuế theo luật hiện hành. Bên cạnh đó, tuỳ vào loại sản phẩm, hình thức và địa chỉ giao hàng mà có thể phát sinh thêm chi phí khác như Phụ phí đóng gói, phí vận chuyển, phụ phí hàng cồng kềnh,...
Chính sách khuyến mãi trên Fahasa.com không áp dụng cho Hệ thống Nhà sách Fahasa trên toàn quốc |
Imagine a chimpanzee rampaging through a data center powering everything from Google to Facebook. Infrastructure engineers use a software version of this “chaos monkey” to test online services’ robustness—their ability to survive random failure and correct mistakes before they actually occur. Tech entrepreneurs are society’s chaos monkeys, disruptors testing and transforming every aspect of our lives, from transportation (Uber) and lodging (Airbnb) to television (Netflix) and dating (Tinder). One of Silicon Valley’s most provocative chaos monkeys is Antonio García Martínez.
After stints on Wall Street and as CEO of his own startup, García Martínez joined Facebook’s nascent advertising team, until he was forced out in the wake of an internal product war over the future of the company’s monetization strategy, and eventually landed at rival Twitter.
In Chaos Monkeys, this gleeful contrarian unravels the chaotic evolution of social media and online marketing and lays bare the hijinks, trade secrets, and power plays of the visionaries, grunts, sociopaths, opportunists, accidental tourists, and money cowboys who are revolutionizing our world.