và 1 mã freeship
Mã hàng | 9781451611519 |
---|---|
Nhà Cung Cấp | Simon And Schuster |
Tác giả | Tony Wagner |
NXB | Simon & Schuster |
Năm XB | 02/10/2015 |
Trọng lượng (gr) | 301 |
Kích Thước Bao Bì | 2.0 x 22.0 x 15.0 |
Số trang | 304 |
Hình thức | Bìa Mềm |
Sản phẩm bán chạy nhất | Top 100 sản phẩm Office & Workplace bán chạy của tháng |
Giá sản phẩm trên Fahasa.com đã bao gồm thuế theo luật hiện hành. Bên cạnh đó, tuỳ vào loại sản phẩm, hình thức và địa chỉ giao hàng mà có thể phát sinh thêm chi phí khác như Phụ phí đóng gói, phí vận chuyển, phụ phí hàng cồng kềnh,...
Chính sách khuyến mãi trên Fahasa.com không áp dụng cho Hệ thống Nhà sách Fahasa trên toàn quốc |
Tony Wagner's groundbreaking bestseller--"a road map for parents who want to sculpt their children into innovative thinkers" ("USA TODAY") and a guide for "an employer looking to have a pipeline of creative talent" (Tim Brown, CEO of IDEO). Harvard education expert Tony Wagner explores what parents, teachers, and employers must do to develop the capacities of young people to become innovators. In profiling compelling young American innovators such as Kirk Phelps, product manager for Apple's first iPhone, and Jodie Wu, who founded a company that builds bicycle-powered maize shellers in Tanzania, Wagner reveals how the adults in their lives nurtured their creativity and sparked their imaginations, while teaching them to learn from failures and persevere. Play, passion, and purpose: These are the forces that drive young innovators. Wagner takes readers into the most forward-thinking schools, colleges, and workplaces in the country, where teachers and employers are developing cultures of innovation based on collaboration, interdisciplinary problem-solving, and intrinsic motivation. The result is a timely, provocative, and inspiring manifesto that offers crucial insight into creating the change makers of tomorrow.