GETTING MORE

    Nhà xuất bản:Random House USA Inc
    Tác giả:Stuart Diamond
    Hình thức bìa:Bìa Mềm
  • Chính sách đổi trả 
    Đổi trả sản phẩm trong 30 ngày
    Xem thêm

    Sản phẩm tạm hết hàng

    Ưu đãi liên quan
    MÃ giảm 30K - ĐƠN HÀNG TỪ 250K
    Chi tiết
    Áp dụng cho đơn hàng mua sách ngoại văn
    MÃ FREESHIP 31K - ĐƠN TỪ 200K
    Chi tiết
    Áp dụng cho đơn hàng mua sách ngoại văn
    Xem thêm Mã
    MÃ giảm 30K - ĐƠN HÀNG TỪ 250K
    Chi tiết
    Áp dụng cho đơn hàng mua sách ngoại văn
    Xem thêm Mã
    MÃ FREESHIP 31K - ĐƠN TỪ 200K
    Chi tiết
    Áp dụng cho đơn hàng mua sách ngoại văn
    Xem thêm Mã
    Có thể áp dụng nhiều mã
    Áp dụng tối đa 1 mã giảm giá
    và 1 mã freeship
    Sản phẩm liên quan
    Fahasa Giới Thiệu
    Sản phẩm cùng mua
    Thông tin sản phẩm
    Mã hàng 9780307716903
    Nhà Cung Cấp Random House
    Tác giả Stuart Diamond
    NXB Random House USA Inc
    Năm XB 14/08/2012
    Trọng lượng (gr) 322
    Kích Thước Bao Bì 3.0 x 20.0 x 13.0
    Số trang 402
    Hình thức Bìa Mềm
    Sản phẩm hiển thị trong
    Sản phẩm bán chạy nhất Top 100 sản phẩm Psychology bán chạy của tháng
    Giá sản phẩm trên Fahasa.com đã bao gồm thuế theo luật hiện hành. Bên cạnh đó, tuỳ vào loại sản phẩm, hình thức và địa chỉ giao hàng mà có thể phát sinh thêm chi phí khác như Phụ phí đóng gói, phí vận chuyển, phụ phí hàng cồng kềnh,...
    Chính sách khuyến mãi trên Fahasa.com không áp dụng cho Hệ thống Nhà sách Fahasa trên toàn quốc

    This new model of human interaction has been chosen by Google to train the entire company worldwide (30,000 employees), is the #1 book for your career chosen by The Wall Street Journal's website, and is labeled "phenomenal" by Lawyers' Weekly and "brilliant" by Liza Oz of the Oprah network

    Based on more than 20 years of research and practice among 30,000 people in 45 countries, Getting More concludes that finding and valuing the other party's emotions and perceptions creates far more value than the conventional wisdom of power and logic. It is intended to provide better agreements for everyone no matter what they negotiate - from jobs to kids to billion dollar deals to shopping.

    The book, a New York Times bestseller and #1 Wall Street Journal business best seller, is based on Professor Stuart Diamond's award-winning course at the Wharton Business School, where the course has been the most popular over 13 years. It challenges the conventional wisdom on every page, from "win-win" to BATNA to rationality to the use of power. Companies have made billions of dollars so far using his new model and parents have gotten their 4-year-olds to willingly brush their teeth and go to bed.

    Prof. Diamond draws from his experience as a Pulitzer Prize winning journalist at The New York Times, Harvard-trained attorney, Wharton MBA, U.N. Consultant in many countries and manager and executive in many sectors, including technology, agriculture, medical services, finance, energy and aviation. "The ROI from reading Getting More will make it the best investment you make this year," says Rhys Dekle, the business development head of the Microsoft Games division, which produces X-Box. He added that the book was his team's best investment of the year too. The model was also used to quickly solve the 2008 Hollywood Writer's Strike.

    The advice is addressed through the insightful stories of more than 400 people who have used Prof. Diamond's tools with great success: A 20% savings on an item already on sale. An extra $300 million profit in a business. A woman from India getting out of her own arranged marriage. Better relationships with the family, including teenagers. Raises at work. Better jobs. Dealing with emotional situations. Meeting one's goals. Finding better things to trade. Solving cultural and political problems, sports conflicts, and ordinary arguments.

    The book is intended to be used in any situation. The most common response is "life changing," beginning on page one. "The most inspirational book I have read this year" said David Simon, an attorney in San Francisco, CA. "This book can change the world," says Craig Silverman, Investment Advisor, Long Island, NY

    Xem Thêm
    Đánh giá sản phẩm
    4.8/5
    (4 đánh giá)
    5 sao
    75%
    4 sao
    50%
    3 sao
    0%
    2 sao
    0%
    1 sao
    0%

    Chỉ có thành viên mới có thể viết nhận xét.Vui lòng đăng nhập hoặc đăng ký.

    • Gợi ý dành riêng cho bạn
    • Sách đang theo dõi