Hit Makers: How to Succeed in an Age of Distraction

    Nhà cung cấp:Penguin Books
    Tác giả:Derek Thompson
    Nhà xuất bản:NXB Penguin Group US
    Hình thức bìa:Bìa Mềm
  • Chính sách đổi trả 
    Đổi trả sản phẩm trong 30 ngày
    Xem thêm

    Sản phẩm tạm hết hàng

    Ưu đãi liên quan
    Mã Freeship 100% Tối Đa 31K
    Chi tiết
    Áp dụng Cho Đơn Hàng Mua Sách Ngoại Văn từ 2tr
    Mã Freeship 100% Tối Đa 31K
    Chi tiết
    Áp dụng Cho Đơn Hàng Mua Sách Ngoại Văn từ 2tr
    Xem thêm Mã
    Mã Freeship 100% Tối Đa 31K
    Chi tiết
    Áp dụng Cho Đơn Hàng Mua Sách Ngoại Văn từ 2tr
    Mã Freeship 100% Tối Đa 31K
    Chi tiết
    Áp dụng Cho Đơn Hàng Mua Sách Ngoại Văn từ 2tr
    Xem thêm Mã
    Có thể áp dụng nhiều mã
    Áp dụng tối đa 1 mã giảm giá
    và 1 mã freeship
    Sản phẩm liên quan
    Fahasa Giới Thiệu
    Sản phẩm cùng mua
    Thông tin sản phẩm
    Mã hàng 9781101980330
    Tên Nhà Cung Cấp Penguin Books
    Tác giả Derek Thompson
    NXB NXB Penguin Group US
    Năm XB 2018
    Trọng lượng (gr) 272
    Kích Thước Bao Bì 14 x 21.1 x 2 cm
    Số trang 368
    Hình thức Bìa Mềm
    Sản phẩm bán chạy nhất Top 100 sản phẩm Business & Management bán chạy của tháng
    Giá sản phẩm trên Fahasa.com đã bao gồm thuế theo luật hiện hành. Bên cạnh đó, tuỳ vào loại sản phẩm, hình thức và địa chỉ giao hàng mà có thể phát sinh thêm chi phí khác như Phụ phí đóng gói, phí vận chuyển, phụ phí hàng cồng kềnh,...
    Chính sách khuyến mãi trên Fahasa.com không áp dụng cho Hệ thống Nhà sách Fahasa trên toàn quốc

    NATIONAL BESTSELLER 

    A Book of the Year Selection for Inc. and Library Journal

    "This book picks up where The Tipping Point left off." -- Adam Grant, Wharton professor and New York Times bestselling author of ORIGINALS and GIVE AND TAKE Nothing "goes viral." If you think a popular movie, song, or app came out of nowhere to become a word-of-mouth success in today's crowded media environment, you're missing the real story. Each blockbuster has a secret history--of power, influence, dark broadcasters, and passionate cults that turn some new products into cultural phenomena. Even the most brilliant ideas wither in obscurity if they fail to connect with the right network, and the consumers that matter most aren't the early adopters, but rather their friends, followers, and imitators -- the audience of your audience. In his groundbreaking investigation, Atlantic senior editor Derek Thompson uncovers the hidden psychology of why we like what we like and reveals the economics of cultural markets that invisibly shape our lives. Shattering the sentimental myths of hit-making that dominate pop culture and business, Thompson shows quality is insufficient for success, nobody has "good taste," and some of the most popular products in history were one bad break away from utter failure. It may be a new world, but there are some enduring truths to what audiences and consumers want. People love a familiar surprise: a product that is bold, yet sneakily recognizable. Every business, every artist, every person looking to promote themselves and their work wants to know what makes some works so successful while others disappear. Hit Makers is a magical mystery tour through the last century of pop culture blockbusters and the most valuable currency of the twenty-first century--people's attention. From the dawn of impressionist art to the future of Facebook, from small Etsy designers to the origin of Star Wars, Derek Thompson leaves no pet rock unturned to tell the fascinating story of how culture happens and why things become popular. In Hit Makers, Derek Thompson investigates: 

    - The secret link between ESPN's sticky programming and the The Weeknd's catchy choruses
    - Why Facebook is today's most important newspaper
    - How advertising critics predicted Donald Trump
    - The 5th grader who accidentally launched "Rock Around the Clock," the biggest hit in rock and roll history
    - How Barack Obama and his speechwriters think of themselves as songwriters
    - How Disney conquered the world--but the future of hits belongs to savvy amateurs and individuals
    - The French collector who accidentally created the Impressionist canon
    - Quantitative evidence that the biggest music hits aren't always the best
    - Why almost all Hollywood blockbusters are sequels, reboots, and adaptations
    - Why one year--1991--is responsible for the way pop music sounds today
    - Why another year --1932--created the business model of film
    - How data scientists proved that "going viral" is a myth
    - How 19th century immigration patterns explain the most heard song in the Western Hemisphere

    Xem Thêm
    Đánh giá sản phẩm
    0/5
    (0 đánh giá)
    5 sao
    0%
    4 sao
    0%
    3 sao
    0%
    2 sao
    0%
    1 sao
    0%

    Chỉ có thành viên mới có thể viết nhận xét.Vui lòng đăng nhập hoặc đăng ký.

    • Gợi ý dành riêng cho bạn
    • Sách đang theo dõi