The 4th Secret of the One Minute Manager : A Powerful Way to Make Things Better

    Nhà cung cấp:HarperCollins Publishers
    Tác giả:Ken Blanchard,Margret McBride
    Nhà xuất bản:William Morrow & Company
    Hình thức bìa:Bìa Cứng
  • Chính sách đổi trả 
    Đổi trả sản phẩm trong 30 ngày
    Xem thêm

    Sản phẩm tạm hết hàng

    Ưu đãi liên quan
    MÃ giảm 30K - ĐƠN HÀNG TỪ 250K
    Chi tiết
    Áp dụng cho đơn hàng mua sách ngoại văn
    MÃ FREESHIP 31K - ĐƠN TỪ 200K
    Chi tiết
    Áp dụng cho đơn hàng mua sách ngoại văn
    Xem thêm Mã
    MÃ giảm 30K - ĐƠN HÀNG TỪ 250K
    Chi tiết
    Áp dụng cho đơn hàng mua sách ngoại văn
    Xem thêm Mã
    MÃ FREESHIP 31K - ĐƠN TỪ 200K
    Chi tiết
    Áp dụng cho đơn hàng mua sách ngoại văn
    Xem thêm Mã
    Có thể áp dụng nhiều mã
    Áp dụng tối đa 1 mã giảm giá
    và 1 mã freeship
    Sản phẩm liên quan
    Fahasa Giới Thiệu
    Sản phẩm cùng mua
    Thông tin sản phẩm
    Mã hàng 9780061470318
    Tên Nhà Cung Cấp HarperCollins Publishers
    Tác giả Ken Blanchard,Margret McBride
    NXB William Morrow & Company
    Năm XB 01/04/2008
    Trọng lượng (gr) 340.19
    Kích Thước Bao Bì 1.0 x 21.0 x 14.0
    Số trang 124
    Hình thức Bìa Cứng
    Sản phẩm hiển thị trong
    Sản phẩm bán chạy nhất Top 100 sản phẩm Business & Management bán chạy của tháng
    Giá sản phẩm trên Fahasa.com đã bao gồm thuế theo luật hiện hành. Bên cạnh đó, tuỳ vào loại sản phẩm, hình thức và địa chỉ giao hàng mà có thể phát sinh thêm chi phí khác như Phụ phí đóng gói, phí vận chuyển, phụ phí hàng cồng kềnh,...
    Chính sách khuyến mãi trên Fahasa.com không áp dụng cho Hệ thống Nhà sách Fahasa trên toàn quốc

    With The One Minute Manager Ken Blanchard and coauthor Spencer Johnson forever changed the way we approach management by introducing their Three Secrets: One Minute Goals, One Minute Praisings and One Minute Reprimands. The book became an international bestseller and remains a timeless classic. Blanchard, along with coauthor Margret McBride, presents the 4th Secret, a concept that, when implemented properly, is one of the most powerful actions for improving company and employee morale. This is a book that can extend well beyond the business realm and repair relationships that we thought were broken forever.

    Using Blanchard's signature breezy style, The 4th Secret of the One Minute Manager tells the story of a bright young man, Matt Hawkins, who wants to help his mentor, the company president, face and deal with some crucial mistakes. For advice, Matt turns to family friend Jack Peterson, known by everyone as the One Minute Manager. What begins as a beautiful country weekend turns into an enlightening few days when Matt discovers how to take action effectively when we have done something wrong. Through this engaging parable, Blanchard and McBride teach readers step-by-step how to accept responsibility for their errors and deal with the cause of the damage while maintaining a genuine sense of integrity.

    Destined to join Ken Blanchard's other groundbreaking classics, The 4th Secret of the One Minute Manager offers businesspeople—and just about anyone else—a cogent and clearheaded way of approaching one of life's most perplexing dilemmas: how to accept that we have made a wrong decision and how to correct it by making a meaningful apology. The techniques described in this simple but profound story will have significant results at work and at home.

    Xem Thêm
    Đánh giá sản phẩm
    0/5
    (0 đánh giá)
    5 sao
    0%
    4 sao
    0%
    3 sao
    0%
    2 sao
    0%
    1 sao
    0%

    Chỉ có thành viên mới có thể viết nhận xét.Vui lòng đăng nhập hoặc đăng ký.

    • Gợi ý dành riêng cho bạn
    • Sách đang theo dõi